miercuri, 19 mai 2010

Vlad...un îngeraş. Dumnezeu să-l aibă-n pază!

Mă simt neputincioasă în faţa tastaturii. E greu. E cumplit. Nu-mi adun cuvintele într-o frază ... am dat copy/paste de pe blogul lui Vlăduţ.
Să-i întăreasca Dumnezeu să aibă puterea să treacă peste necazul ăsta.
Dumnezeu să-l odihnească in pace pe Vladuţ!
postari de pe http://ajutor-umanitar-vladut.blogspot.com
marți, 18 mai 2010
"....si ultima...un INGERAS

Tot ieri bebelusului meu i s-a facut din nou rau....si iar si iar... a fost resuscitat de cateva ori...si nu a mai putut
am stat acolo cu el si eu si Dan pana la ultima lui suflare...
Ma doare ingrozitor ca nu mai e langa mine....eu nu stiu ce sa fac fara el...
cand ma trezesc dimineata ce fac, cand voi fi vesela cui ii spun? Eu am nevoie de bebelusul meu...
Macar Doamne Doamne sa faca din el un ingeras cuminte, frumos si care sa aiba grija de copilasii care trec prin momente grele.
Banutii stransi ii voi folosi sa-i fac o inmormantare asa cum trebuie, sa-i cumpar "cutiuta", sa aiba trandafiri in jurul lui.....
Si asa se termina povestea noatra...."

miercuri, 19 mai 2010
"Am pus punct...dar o luam de la capat

Maine vom merge acasa si pe 21 mai 2010 Vladut va fi inmormantat...
Va multumim din suflet pentru tot sprijinul acordat...
Blogul va ramane in continuare activ si cu ajutorul vostru vreau sa incercam sa salvam si altele sufletele care vor avea nevoie de ajutor...
Credeti-ma ca medicii sunt bine pregatiti si dedicati (vorbesc strict de Sectia Neonatologie Marie Curie), dar sunt momente in care copilasii au nevoie de mai mult ajutor decat poate sa le ofere spitalul...
Vom tine legatura cu doctorii de aici si intentionam sa prezentam si alte cazuri ce necesita ajutorul nostru al tuturor...
Voi continua o campanie de strans fonduri pentru Spitalul Marie Curie...
Dar asta dupa ce va trece tot....."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

http://www.inimacopiilor.ro

Spune NU drogurilor!

www.desprealcool.ro

DespreAlcool.ro

Postări populare

 

Green Tis Template by Totul despre Blogger