luni, 1 noiembrie 2010

Alex vrea să se dezvolte normal



"Mă numesc Neagu George Alexandru, sunt din Caracal și am 6 ani. La vârsta de un an și două luni am fost diagnosticat cu Scolioză congenitală dorso-lombară. Port corset Chaneu de la un an și jumătate, al cărui scop a fost să încetinească evoluția bolii pentru a ajunge la o vârstă mai mare, de 12-14 ani, când pot fi operat.
Din păcate curbura coloanei s-a accentuat, astfel încât, astăzi am diagnosticul de Cifoscolioză congenitală, Maladie von Recklinghausen, asta însemnând că pe lângă curbura coloanei mi-a apărut și o cocoașă.



Din cauza acestei boli crunte, nu mă pot dezvolta normal, sunt mult mai scund decât copiii de vârsta mea și mult prea slab. Organele interne nu se pot dezvolta normal, cel mai mult având de suferit inima și plămânii.

Am întrebat-o pe mama mea de ce “Doamne, Doamne” mi-a dat boala asta și mi-a spus că sunt un copil special și puternic, care pot învinge boala, însă nu singur.
Cel mai mult sufăr când copiii îmi spun “piticanie.”

D-l doctor mi-a spus că trebuie să mă opereze, dar are nevoie de un aparat care costă foarte mult.

Mă rog în fiecare seară să strângem banii necesari pentru operație. Am nevoie de ajutorul vostru pentru a strânge suma de 50 000 Euro, costul aparatului.

Am deschis cont pe numele tatălui meu Neagu Gheorghe, la RAIFFEISEN BANK:

- cont în Lei RO95RZBR0000060011549443

– cont în Euro ROo2RZBR0000060012896022 pentru donații din străinătate RZBR ROBU

SWIFT(BIC)

Telefoane: Neagu Gheorghe 076392900

Neagu Lavinia 0766708992 e-mail lavineagu@gmail.com

Sper din toată inima să reușesc să-mi împlinesc visul de a mă dezvolta normal și de a mă putea juca cu copiii!

Bunul Dumnezeu să ne apere și să ne dăruiască tuturor multă sănătate!"

Mai multe detalii gasiti pe blogul lui Alexandru aici

www.neagualexandru.wordpress.com

7 comentarii:

RadiantSorcererX spunea...

Iğdır
Adana
Karabük
Diyarbakır
Antep
O4LF

BinaryNomadess1Q23 spunea...

kastamonu evden eve nakliyat
antep evden eve nakliyat
balıkesir evden eve nakliyat
erzincan evden eve nakliyat
ankara evden eve nakliyat
QH6WRE

D0D92Rylie6588C spunea...

B4DCE
Keçiören Boya Ustası
Edirne Şehirler Arası Nakliyat
Çerkezköy Oto Elektrik
Kripto Para Borsaları
Poloniex Güvenilir mi
Çerkezköy Marangoz
Pancakeswap Güvenilir mi
Isparta Lojistik
Artvin Parça Eşya Taşıma

46A8FKristopher0B5B1 spunea...

01598
Urfa Evden Eve Nakliyat
Muğla Şehirler Arası Nakliyat
Ordu Lojistik
Çerkezköy Televizyon Tamircisi
Ünye Oto Lastik
Maraş Evden Eve Nakliyat
Bartın Evden Eve Nakliyat
Eskişehir Şehirler Arası Nakliyat
Elazığ Şehirler Arası Nakliyat

DA827Elaina31828 spunea...

3FAD1
Trovo Takipçi Hilesi
Referans Kimliği Nedir
Soundcloud Takipçi Hilesi
Coin Üretme
Mexc Borsası Güvenilir mi
Sohbet
Paribu Borsası Güvenilir mi
Clubhouse Takipçi Satın Al
Dxgm Coin Hangi Borsada

420D1Richard726AE spunea...

8398A
Likee App Takipçi Satın Al
Dxgm Coin Hangi Borsada
Tiktok Beğeni Hilesi
Görüntülü Sohbet
Xcn Coin Hangi Borsada
Vector Coin Hangi Borsada
Bitcoin Mining Nasıl Yapılır
Twitter Beğeni Satın Al
Youtube İzlenme Hilesi

C1283Randy78E83 spunea...

06C2D
metamask
poocoin
arculus
defilama
phantom
aave
ellipal
uniswap
trust wallet

Trimiteți un comentariu

http://www.inimacopiilor.ro

Spune NU drogurilor!

www.desprealcool.ro

DespreAlcool.ro

Postări populare

 

Green Tis Template by Totul despre Blogger