marți, 16 noiembrie 2010

Lupta pentru viata. Donati pentru Maria!


www.cancerulnualege.blogspot.com
"Ma numesc Maria Fustasu. M-am nascut pe 19 August 2010. Parintii mei erau fericiti ca au si o fetita pe langa Matei, fratiorul meu. Fericirea a durat 3 saptamani pana cand am fost diagnosticata cu Neuroblastom stadiul IV S si de atunci in loc sa ma plimb in parc merg pe la spitale, in loc sa stau in carucior stau in aparatele pentru RMN si CT, in loc sa stau la mami in brate ma plimb de la un doctor la altul. Dar parea ca e mai bine. Pana pe 18 Octombrie cand cerul s-a naruit asupra mea si a parintilor mei: medicii ne-au spus ca situatia s-a inrautatit, ca totul avanseaza agresiv si ca trebuie sa incepem chimioterapia. Cu riscul ca eu sa devin un ingeras adevarat. Insa eu sunt o luptatoare si vreau sa mai stau cu parintii si fratele meu. Pentru asta, insa, trebuie sa merg in strainatate si fac alte operatii si tratamente."

Numerele de telefon la care se mai pot face donatii pana pe data de
19 noiembrie 2010
pentru Maria noastra:
trimitand cifra 1 la 1388 (sms)
costul unui SMS fiind de 1,19 euro + TVA.
sau formand 0900 160 710 si tastand cifra 1

"Nadajduim sa reusim (cu ajutorul vostru si al lui Dumnezeu)
sa ajungem la timp undeva unde sa primeasca cu adevarat ajutor.
Va multumim si numai pentru gandurile bune Raluca, Matei si Paul Fustasu"

Email: maria.fustasu@gmail.com

Nume: Paul Fustasu

Cont in euro: RO24RNCB 00820097 64200003 BCR Sucursala Unirii

Cont in lei: RO26RNCB 03180097 64200001 BCR Bucuresti SMB

COD SWIFT: RNCBROBU

CNP: 1670926434541

Mai multe detalii gasiti aici

http://www.inimacopiilor.ro

Spune NU drogurilor!

www.desprealcool.ro

DespreAlcool.ro

Postări populare

 

Green Tis Template by Totul despre Blogger