vineri, 1 octombrie 2010

Tudor Gheorghe - Mama coace pâine!


Mama coace paine

Mama coace pâine
Soare in ferestre
Soarele e unul,
Mama una este.

Cântă-un greier din aripă
Greieruş, nu ţârâi
Mama s-a culcat pe-o clipă
Şi o poţi trezi, trezi

Greieruşul fără casă
Uite nu mai ţârâi,jur
Dar nici frunza să nu cază
De ce cade ea zurzu.

Mama coace pâine
Soare in ferestre
Soarele e unul,
Mama una este.

Stea, stea logostea
Leagănă fetiţa mea.

Că eu-s tare ocupată
Şi ea vrea mult legănată
Stea, stea logostea
Leagănă fetiţa mea
Leagăn-o blând şi mereu
Stea, stea legănea
Să creadă că-o legăn eu
Stea,stea legănea
Leagănă fetiţa mea
Că eu-s tare ocupată
Şi ea vrea mult legănată
Stea, stea logostea
Leagănă fetiţa mea.

Mama coace pâine
Soare ïn ferestre
Soarele e unul,
Mama una este.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

http://www.inimacopiilor.ro

Spune NU drogurilor!

www.desprealcool.ro

DespreAlcool.ro

Postări populare

 

Green Tis Template by Totul despre Blogger