miercuri, 19 noiembrie 2008

primele zile, primele luni, primele zambete

Buna ziua! Ma numesc Miruna si sunt minunea din viata mamei si a tatei. M-am nascut intr-o zi ploiasa de mai, mai exact pe data de 11 mai a anului 2006, pe la orele 17:40. Aveam 2,700 de grame, eram cat un pisoi. hi hi hi! (mama s-a chinuit cu mine si eu cu ea vreo 10 ore sa ajung aici, unde rasare soarele in fiecare dimineata)....si uite asa am scapat de cordonul prin care ma hraneam:)))
De atunci tot cresc, acum sunt fetita mare, fac chiar la olita.....de la pampers mi-am luat la revedere, el a plecat la copiii mai mici care aveau intr-adevar nevoie de el.
ce fac eu de obicei?
ce fac eu atunci cand ce?...cand rad?....cand ma tavalesc pe jos urland cat ma tin plamanii?....sau ce fac atunci cand ma joc?
Sa-ncepem cu inceputul.....rad mai tot timpul, chiar si-n somn. De tavalit pe jos, o fac doar atunci cand nu mi se acorda atentie totala si atunci cand nu mi se da ceea ce doresc. Adevarul e ca ma aprind repede dar imi trece la fel de repede.
Joaca o ador mult, mult de tot. Mai nou ador cartile, fie ca-s de colorat, de povesti sau de poezii. Sunt o campioana in facut puzzle. Iubesc animalele de tot felul. Il imit pe Mougli din cartea jungle, pe care-l iubesc tare mult.

Sa traiti si sa infloriti ca merii, ca perii.....La anu` si la multi ani!


















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

http://www.inimacopiilor.ro

Spune NU drogurilor!

www.desprealcool.ro

DespreAlcool.ro

Postări populare

 

Green Tis Template by Totul despre Blogger